2 in 1 Hidden Object Worlds
Immerse yourself in the captivating world of hidden objects! With lovingly designed scenes and a multitude of objects, each hidden object picture offers endless fun. Ideal for anyone who wants to put their powers of observation and detective skills to the test.
“Fantastic Hidden Object Worlds” and "Dark Hidden Object Worlds" guarantee endless search fun and are perfect for true hidden object fans. With 60 lovingly designed levels and a wide selection of themes, every hidden object lover's heart is guaranteed to beat faster.