Hawk Character DLC
This DLC introduces Hawk, a powerful playable Contractor capable of using 20XX's awesome Powers to the fullest.
Hawk wields the sinister Siphon, a whip-like Primary Weapon capable of stealing energy from foes to fuel her Powers.
Hawk also has five unique Powers that only she can wield - from the self-aiming Seeking Striker to the high-flying Blastjump, mastery of these Powers pushes Hawk to heights previously not seen in 20XX.
(NOTE: The Hawk DLC enables Hawk for your play. When playing online, you'll be able to use Hawk, even if your partner doesn't have this DLC.)