3 Minutes to Midnight
Her köşesinde tehlikenin kol gezdiği ve karakterlerin olabildiğince aldatıcı ve tuhaf olduğu bir kasabada, Betty ile birlikte maceraya atılın. Güce aç bir belediye başkanı, kan davası güden göbekli bir domuz, doğaüstü olaylara takıntılı bir şerif ve inanması zor ama ince yazıları okumayan bir kraken var.
Çarpıcı HD karikatür sanatı ve eğlenceli mizahla birleştirilmiş zamansız bir işaretle ve tıkla macera oyununa kendinizi kaptırın.
Birbirine zıt özelliklere sahip iki karakter olan Betty Anderson ve Belediye Başkanı Eliza Barret ile güçlerinizi birleştirerek, göründüğünden daha fazlasını barındıran bir gizemi çözün.
Yabancıların ve sırların iç içe geçtiği bir kasabada, hepsini birbirine bağlayan felaket bir planı çözmek için karmaşık bir aldatma ağında yolunuzu bulun.
Düşünme şapkanızı takın, çünkü 3 Minutes to Midnight beyninizi tam kapasite çalıştıracak! Emrinize amade çok sayıda benzersiz nesne ile karşınıza çıkan her bulmacayı çözeceksiniz.
3 Minutes to Midnight, oyunların altın çağını selamlarken yenilikçi oynanış ve hikaye anlatımıyla kendi yolunu açıyor. İster zeka gerektiren bulmacaların, ister sürükleyici anlatıların hayranı olun, ister sadece iyi bir kahkaha atmak isteyin, bu oyun unutulmaz bir deneyim için biletiniz.