3 out of 10: Season Two
"3 out of 10" hikâyesi, Dünyanın En Kötü Oyun Geliştiricilerinin tuhaflıkları ve talihsizlikleriyle birlikte devam ediyor. Sonunda "3 out of 10"den daha yüksek puan alacak bir oyun yapmak için çabalayan Shovelworks Studios'un önünde kafein destekli süper güçler, duyarlı yapay zekâlar ve rakip oyun stüdyoları gibi engeller bulunuyor. Acaba bu Sezon nihayet başarabilecekler mi?