3 out of 10: Season One
Narratively driven mini games take you behind the scenes for a loving, satirical look at game development.
Note: If you already own one of the Episodes included in this bundle, you will not be able to place an order for the full bundle. Instead, you will need to place a separate order for each of the Episodes you do not already own.