33 Immortals captures some of the tone and feel of large scale MMO raiding parties, distilling it within a more bitesized roguelite scheme and some clever co-op mechanics. The repetitious nature of this will turn some away, and there is a shelf life to how much there really is to do here, but it's also part of the appeal to gradually power up and (when you feel like it) push on to tougher realms.