33 Immortals Demo
33 Immortals er et co-op-roguelike-actionspil for 33 spillere. Spil som en fordømt sjæl, og modsæt dig Guds straf. Plyndr, samarbejd mod horder af monstre, nedkæmp enorme bosser, og modstå Guds vrede i en kamp om evigt liv.