33 Immortals Demo
33 Immortals adalah aksi-roguelike ko-op bagi 33 pemain. Jadilah jiwa terkutuk yang bangkit menentang penghakiman Tuhan. Kumpul senjata, serbu musuh dan bekerjasama untuk bertahan, menewaskan bos gergasi, serta menghadapi murka Tuhan demi kehidupan abadi.