33 Immortals: Oryginalna ścieżka dźwiękowa
33 Immortals to dynamiczna gra kooperacyjna, w której zmarłe dusze buntują się przeciwko ostatecznemu sądowi Bożemu, próbując wywalczyć życie wieczne. Świat wykreowany przez zespół Thunder Lotus oparty jest na Boskiej komedii Dantego Alighieri, niewyczerpanej studni błyskotliwych pomysłów literackich, które inspirowały mnie podczas tworzenia muzyki.
Zespół pragnął, aby ścieżka dźwiękowa sprawiała wrażenie średniowiecznej, religijnej, sakralnej i monumentalnej. Wiedzieliśmy, że ważną rolę w oddaniu tej stylistyki odegra ludzki głos. We współpracy z włoskim kompozytorem Alessandrem Garino wpletliśmy w muzykę fragmenty dawnego włoskiego tekstu La Commedia, przekształcając je w rytmiczne, religijne mantry.
Beatrice, ucieleśniona w muzyce poprzez głos Jeanne Laforest, jest tu latarnią nadziei i wsparciem dla tego buntu. Chór stanowi rebelię samą w sobie. To zjednoczona siła, która w momentach kulminacyjnych płonie żądzą wolności. Starałem się uniknąć czysto klasycznego podejścia wokalnego, ponieważ tematyka gry, wyswobodzenie z twierdzy instytucji religijnych, wymagała czegoś bardziej nieokiełznanego.
Wyobrażanie sobie Inferno i Purgatorio, by ożywić ich muzyczną reprezentację, było przyjemnością i z niecierpliwością czekam na rozpoczęcie pracy nad ścieżką dźwiękową od części Paradiso, która zostanie dołączona do przyszłej wersji gry.