Jump straight into 33-player co-op runs with instant matchmaking; no lobbies or planning required. Drop in solo or party up with up to 4 friends and fight through streamlined, replayable raids built for fast sessions, massive cooperative battles against hordes of monsters, and epic boss fights.
Survive by fighting together. No voice chat required: coordinate through in-game emotes, pings, and cooperative abilities. Revive fallen allies, combine powerful effects, and adapt to chaotic encounters as dozens of players battle side by side.