3DMark API Overhead özellik testi
3DMark API Overhead özellik testi, Windows 10 ve DirectX 12'nin piyasaya sürülmesiyle aynı zamana denk gelecek şekilde 2015 yılında yayınlandı. Bu test, grafik API'larının draw call performansını karşılaştırır. Draw call performansı, lansman döneminde eski API'lar ile DirectX 12 ve Vulkan gibi yeni, düşük seviyeli API'lar arasındaki en önemli farktı. Günümüzde ise geliştiricilerin özellik desteğine ve uyumluluğa dayalı bir grafik API'ı seçme olasılığı daha yüksektir. Draw call performansı artık belirleyici faktör değil.