3DMark Cloud Gate
DirectX 11 benchmark for basic notebooks and home PCs Please note 3DMark Cloud Gate is no longer supported. We recommend 3DMark Night Raid (DirectX 12) and 3DMark Wild Life (Vulkan) for benchmarking PCs with integrated graphics.