3DMark Cloud Gate Benchmark
3DMark Cloud Gate nie jest już wspierany. Do benchmarkowania komputerów ze zintegrowaną kartą graficzną zalecamy użycie 3DMark Night Raid (DirectX 12) i 3DMark Wild Life (Vulkan).