3DMark CPU Profile Benchmarks
3DMark CPU Profile zawiera sześć testów, które pozwolą przetestować i porównać wydajność procesora zarówno podczas grania, jak i innych czynności. Wykonaj je wszystkie, aby uzyskać pełny obraz wydajności Twojego procesora.
Benchmarki 3DMark CPU Profile oferują nowe podejście w kwestii testowania procesorów. Uzyskany wynik nie stanowi pojedynczej wartości: benchmarki wskazują, jak wydajność procesora zmienia się i skaluje w zależności od liczby rdzeni i wątków.
Benchmarki 3DMark CPU Profile mogą być szczególnie przydatne do sprawdzenia efektów podkręcenia karty graficznej i odnalezienia sposobu na osiągnięcie jeszcze lepszych rezultatów.
Wydajność współczesnych gier wykorzystujących technologię DirectX 12 jest zwykle najbardziej zbieżna z wynikiem testu ośmiowątkowego.
Liczba klatek na sekundę w starszych grach opracowanych z zastosowaniem technologii DirectX 9 jest zwykle zbieżna z wynikiem testu dwu- lub czterowątkowego.