3DMark Ice Storm
Includes three benchmark tests for tablets and smartphones. Please note 3DMark Ice Storm benchmarks are no longer supported. We recommend 3DMark Night Raid (DirectX 12) and 3DMark Wild Life (Vulkan) for benchmarking PCs with integrated graphics.