3DMark Ice Storm Benchmarks
Zawiera trzy benchmarki dla tabletów i smartfonów. Uwaga: benchmarki 3DMark Ice Storm nie są już wspierane. Zalecamy użyć 3DMark Night Raid (DirectX 12) i 3DMark Wild Life (Vulkan) do testowania komputerów ze zintegrowaną kartą graficzną.