3DMark Ice Storm hakkında
3DMark Ice Storm performans testleri artık desteklenmemektedir. Entegre ekran kartlarına sahip PC'lerde performans testi yapmak için 3DMark Night Raid (DirectX 12) ve 3DMark Wild Life'ı (Vulkan) öneririz.