3DMark Mesh Shader feature test
The 3DMark Mesh Shader feature test shows you how game engines can improve performance by using the mesh shader pipeline to efficiently cull geometry that is not visible to the camera.
Mesh shaders introduce a new approach to geometry processing that simplifies the graphics pipeline while also giving game developers more flexibility and control.
The 3DMark Mesh Shader feature test shows you how game engines can improve performance by using the mesh shader pipeline to efficiently cull geometry that is not visible to the camera. There is also an interactive mode that lets you experiment with different settings and visualization tools.