Test funkcjonalności 3DMark Mesh Shader
Mesh Shadery wprowadzają nowe podejście do przetwarzania geometrii, które upraszcza potok grafiki, dając jednocześnie developerom gier większą elastyczność i kontrolę.
Test funkcjonalności 3DMark Mesh Shader pokazuje, w jaki sposób silniki gier mogą poprawić wydajność, wykorzystując potok cieniowania siatki do efektywnego usuwania geometrii, która nie jest widoczna dla kamery. Dostępny jest również tryb interaktywny, który pozwala na eksperymentowanie z różnymi ustawieniami i narzędziami wizualizacji.