3DMark Night Raid hakkında
Night Raid, entegre ekran kartına sahip PC'ler ve ARM mimarisine sahip Windows 10 destekli Always Connected (Sürekli Bağlantıda) PC'ler için bir DirectX 12 performans testidir. Dizüstü bilgisayarlar, notebook bilgisayarlar, tabletler ve diğer mobil bilgi işlem cihazları için ideal bir testtir.