Test funkcjonalności 3DMark PCI Express
PCI Express (PCIe) to standardowy interfejs umożliwiający prowadzenie komunikacji o wysokiej przepustowości pomiędzy elementami komputera. Nowe interfejsy PCI Express 4.0 zapewniają przepustowość dwukrotnie wyższą niż PCI Express 3.0. Wyższa przepustowość oznacza większy limit ilości przesyłanych danych, krótsze czasy wczytywania oraz obsługę bardziej złożonych scen.
Ten test funkcjonalności 3DMark mierzy przepustowość, jaką dysponuje karta graficzna, za pomocą interfejsu PCI Express w Twoim systemie.
Do uruchomienia tego testu niezbędna jest dedykowana karta graficzna obsługująca DirectX 12. Testu nie można uruchomić w systemach zawierających jedynie zintegrowaną kartę graficzną. Zewnętrzne karty graficzne nie są obsługiwane.