3DMark Sampler Feedback feature test
Sampler Feedback is a new feature in DirectX 12 Ultimate that helps game developers use texture-streaming and texture-shading techniques more efficiently.
The 3DMark Sampler Feedback feature test shows how games can boost frame rates by using sampler feedback to optimize shading operations. There is also an interactive mode that lets you experiment with different settings and visualizations.