3DMark Sampler Feedback özellik testi
Sampler Feedback, DirectX 12 Ultimate içindeki yeni bir özelliktir. Oyun geliştiricilerin doku akışı ve doku gölgeleme tekniklerini daha verimli kullanmalarını sağlar.
3DMark Sampler Feedback özellik testi, gölgeleme işlemlerini optimize etmek için sampler feedback kullanarak oyunların kare hızlarını nasıl artırabileceğini gösterir. Farklı ayarları ve görselleştirmeleri denemeni sağlayan etkileşimli bir mod da bulunur.