3DMark Sky Diver
DirectX 11 benchmark for PCs with integrated graphics. Please note 3DMark Sky Diver is no longer supported. We recommend 3DMark Night Raid (DirectX 12) and 3DMark Wild Life (Vulkan) for benchmarking PCs with integrated graphics.