3DMark Sky Diver Benchmark
Benchmark DirectX 11 dla komputerów ze zintegrowaną kartą graficzną. Uwaga: 3DMark Sky Diver nie jest już wspierany. Do benchmarkowania komputerów ze zintegrowaną kartą graficzną zalecamy użycie 3DMark Night Raid (DirectX 12) i 3DMark Wild Life (Vulkan).