3DMark Sky Diver Performans Testi
Entegre ekran kartına sahip PC'ler için DirectX 11 performans testi. Lütfen 3DMark Sky Diver'ın artık desteklenmediğini unutma. Entegre ekran kartlarına sahip PC'lerde performans testi yapmak için 3DMark Night Raid (DirectX 12) ve 3DMark Wild Life'ı (Vulkan) öneririz.