3DMark Solar Bay
3DMark Solar Bay sprawdza wydajność urządzeń z systemem Windows i Android w grach wykorzystujących ray tracing. Wyniki można porównywać między platformami. Test obciążeniowy Solar Bay pokazuje, jak zmienia się wydajność podczas dłuższych sesji grania.
Śledzenie promieni w czasie rzeczywistym zapewnia nowy poziom realizmu grafiki w grach. Solar Bay wykorzystuje ray tracing Vulkan 1.1 do generowania realistycznych odbić w czasie rzeczywistym na urządzeniach z systemem Android lub Windows.
Test obciążeniowy Solar Bay to dłuższy test, który pokazuje, jak urządzenie będzie działać podczas długich rozgrywek w tytułach opartych na ray tracingu. Został on zaprojektowany tak, aby odzwierciedlać długotrwałą sesję gier opartych na ray tracingu i uruchamia obciążenie Solar Bay w pętli przez dwadzieścia minut.