3DMark Solar Bay Extreme
Solar Bay Extreme is a heavy cross-platform raytracing benchmark for powerful lightweight devices. It significantly increases the existing raytracing workload of Solar Bay.
Solar Bay Extreme takes our Solar Bay benchmark and turns up the heat. It significantly increases the existing raytracing workload with additional raytracing implementations such as ray-traced specular reflections for all surfaces and glass reflections and ray-traced soft shadows for directional light.
Not only are there new raytracing features, but the Solar Bay scene has also been expanded. An additional assembly bay has opened next to the original area – where a rival team is competing to build their array faster.