3DMark Solar Bay Extreme
Solar Bay Extreme to zaawansowany, międzyplatformowy benchmark z ray tracingiem, przeznaczony dla wydajnych, lekkich urządzeń. Wyraźnie zwiększa dotychczasowe obciążenie ray tracingiem podczas benchmarku Solar Bay.
Solar Bay Extreme to nasz benchmark Solar Bay podkręcony do maksimum. Wyraźnie zwiększa dotychczasowe obciążenie ray tracingiem dzięki dodatkowym implementacjom, takim jak odbicia zwierciadlane oparte na ray tracingu dla każdej powierzchni, odbicia w szkle oraz miękkie cienie generowane ray tracingiem dla światła kierunkowego.
Oprócz nowych funkcji ray tracingu rozbudowano też scenę Solar Bay. W sąsiedztwie pierwotnej strefy powstała kolejna hala montażowa, gdzie rywalizująca drużyna próbuje szybciej zbudować swoją instalację.