3DMark Solar Bay Extreme
Solar Bay Extreme, güçlü ama hafif cihazlar için ağır bir çapraz platform ışın izleme performans testidir.
Solar Bay Extreme, Solar Bay performans testinin güçlendirilmiş halidir. Mevcut ışın izleme iş yükünü, tüm yüzeyler ve cam yansımaları için ışın izlemeli aynasal yansımalar, ayrıca yönlendirilmiş ışık için ışın izlemeli yumuşak gölgeler gibi ek ışın izleme uygulamalarıyla önemli ölçüde artırır.
Yalnızca yeni ışın izleme özellikleri değil, Solar Bay sahnesi de genişletildi. Orijinal alanın yanında, rakip bir ekibin dizilerini daha hızlı kurmak için yarıştığı ek bir montaj alanı açıldı.