3DMark Speed Way
3DMark Speed Way to benchmark DirectX 12 Ultimate przeznaczony na komputery do gier z systemem Windows 10 i 11. Silnik Speed Way został opracowany z myślą o zaprezentowaniu nowych optymalizacji wydajności, jakie DirectX 12 Ultimate wprowadza do świata gier.
Silnik wykorzystuje poprawiające wydajność technologie interfejsu DirectX 12 Ultimate, takie jak Mesh Shadery, oraz technologię DirectX Raytracing Tier 1.1 odpowiadającą za globalne oświetlenie w czasie rzeczywistym i odbicia tworzone z użyciem śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Sprawdź, czy Twój sprzęt jest gotowy na nadejście nowej ery gier.
Swobodnie przeglądaj scenerię Speed Way w trybie interaktywnym. Możesz tam dostosować ustawienia ostrości kamery i oświetlenia, a także użyć wbudowanego narzędzia do przechwytywania obrazu, żeby przeanalizować efekty wizualne oferowane przez najnowsze techniki śledzenia promieni.
Benchmark 3DMark Speed Way został opracowany z użyciem sugestii od wiodących firm branży technologicznej, takich jak AMD, Intel oraz NVIDIA.
Tryb VS. pozwala sprawdzić wydajność komputera podczas testu Speed Way. W trakcie testu możesz monitorować wskaźniki wydajności lub dodać inny wynik procesu Speed Way i porównać go z bieżącą wydajnością.
Tryb VS. umożliwia porównanie osiągów swojego komputera z wynikami znajomych, danymi z 3DMark Hall of Fame lub maszynami wyposażonymi w najnowszy sprzęt do gier. Dzięki trybowi VS. możesz też sprawdzić, czy wydajność Twojego komputera zmieniła się z biegiem czasu – w tym celu posłuż się wynikami poprzednich testów Speed Way.
FidelityFX Super Resolution 2 (FSR 2) to technologia stosowana w kartach graficznych AMD, która wykorzystuje wysoce zoptymalizowane techniki analizy przestrzennej i czasowej do poprawy wydajności z jednoczesnym zachowaniem wysokiej wierności obrazu. AMD FSR 2 to technologia typu open source obsługiwana przez wiele kart graficznych wszystkich producentów.
Test funkcjonalności 3DMark AMD FSR ukazuje wpływ technologii AMD FSR 2 na wydajność. Narzędzie do inspekcji klatek 3DMark umożliwia porównanie jakości obrazów w sąsiadującym widoku renderingu AMD FSR 2 oraz renderingu w rozdzielczości natywnej.