3DMark Speed Way
3DMark Speed Way, Windows 10 ve 11 çalıştıran oyun PC'leri için bir DirectX 12 Ultimate performans testidir. Speed Way'in motoru, DirectX 12 Ultimate'ın ışın izlemeli oyunlara getirdiği yeni performans optimizasyonlarını sergilemek için tasarlanmıştır.
Speed Way, Mesh Shader gibi yeni DirectX 12 Ultimate performans optimizasyonlarını kullanır. Ayrıca gerçek zamanlı küresel aydınlatma ve gerçek zamanlı ışın izlemeli yansımalar için DirectX Raytracing Tier 1.1 kullanır. PC'nin yeni nesil oyunculuğa hazır olup olmadığını öğren.
Speed Way'in sunduklarını interaktif modda özgürce keşfet. Kamera odak ayarlarını ayarlayabilir, ışıklandırma özelliklerini değiştirebilir ve en yeni ışın izleme teknolojilerinin görsel efektlerini karşılaştırmana yardımcı olması için yerleşik görüntü yakalama aracını kullanabilirsin.
3DMark Speed Way; AMD, Intel, NVIDIA ve diğer öncü teknoloji şirketlerinden alınan bilgilerle geliştirildi.
VS. modunu kullanarak PC'nin Speed Way performans testi sırasında nasıl bir performans verdiğini gör ve karşılaştır. Performans testi yaparken performans verilerini al ya da karşılaştırma için başka bir Speed Way sonucunu ekle.
VS. modu sayesinde arkadaşlarının Speed Way testlerine, 3DMark Hall of Fame testlerine ya da en yeni oyuncu donanımlarına sahip PC'lerin testlerine karşı performans testi gerçekleştir. VS. modunu kullanarak önceki Speed Way sonuçlarını gözden geçir ve oyun PC'nin performansının zaman içinde değişip değişmediğini gözlemle.
Yeni bir PC satın aldıktan veya kurduktan, ekran kartını yükselttikten veya GPU'na hız aşırtma uyguladıktan sonra sisteminin güvenilirliğini ve kararlılığını kontrol et. Stres testi, sorunlu donanımları ve daha iyi soğutmaya ihtiyacın olup olmadığını gösterir.
FidelityFX Super Resolution 2 (FSR 2), performansı yükseltirken yüksek görsel doğruluğu korumak için yüksek optimizasyonlu uzamsal ve zamansal analitik teknikler kullanan bir AMD grafik teknolojisidir. AMD FSR 2 açık kaynaklıdır ve tüm sağlayıcıların pek çok GPU'su ile çalışır.
3DMark AMD FSR özellik testi sana AMD FSR 2'nin performansı nasıl etkilediğini gösterir. 3DMark kare inceleme aracı AMD FSR 2 ve standart çözünürlük işlemesini yan yana sunarak görsel kalitelerini karşılaştırmanda sana yardımcı olur.