3DMark Storage Benchmark
Dzięki szybkiej, nowoczesnej pamięci masowej SSD czasy ładowania są krótsze, poziomy w grach uruchamiają się szybciej i występuje mniej zakłóceń w rozgrywce. Użytkownicy PC mogą teraz wybierać spośród szerokiej gamy wydajnych pamięci masowych, od najszybszych urządzeń PCI Express 4.0 i NVMe po tańsze dyski SSD SATA i dyski hybrydowe o dużej pojemności.
DLC 3DMark Storage Benchmark poszerza program o dedykowany test do pomiaru wydajności pamięci masowej w grach. Obsługuje on wszystkie najnowsze technologie pamięci masowej i testuje praktyczną, rzeczywistą wydajność w grach dla takich zadań, jak ładowanie gier, zapisywanie postępów, instalowanie plików gier i nagrywanie streamu z rozgrywki.