3DMark Time Spy Benchmark
Time Spy to benchmark DirectX 12 dla komputerów do gier z systemem Windows 10. Dzięki silnikowi DirectX 12, zbudowanemu od podstaw w celu obsługi nowych funkcji API, takich jak asynchroniczne obliczenia, explicit multi-adapter i wielowątkowość, Time Spy jest idealnym benchmarkiem do testowania wydajności DirectX 12 dla nowoczesnych kart graficznych.
Time Spy Extreme to pierwszy na świecie benchmark 4K DirectX 12. Doskonale nadaje się do testowania najnowszych kart graficznych z najwyższej półki oraz nowych procesorów z 8 rdzeniami lub więcej. Do uruchomienia Time Spy Extreme potrzebna jest dedykowana karta graficzna z co najmniej 4 GB pamięci VRAM.
Poznaj granice wydajności swojego komputera dzięki niestandardowym ustawieniom benchmarku. Dzięki tej aktualizacji możesz zmienić rozdzielczość renderowania i ustawienia jakości dla benchmarków DirectX 12.
Time Spy Extreme nie powinien być używany do testowania systemów ze zintegrowaną kartą graficzną, ponieważ renderowanie będzie miało wpływ na czas symulacji na takich systemach ze względu na współdzielone zasoby.