3DMark Time Spy
Time Spy, Windows 10 çalıştıran oyun PC'leri için bir DirectX 12 performans testidir. Asenkron işlem, explicit multi-adapter (belirtik çoklu adaptör) ve çoklu iş parçacığı gibi yeni API özelliklerini desteklemek için sıfırdan oluşturulmuş saf DirectX 12 motoruyla Time Spy, modern grafik kartlarının DirectX 12 performansını test etmek için ideal performans testi aracıdır.
Time Spy Extreme, dünyanın ilk 4K DirectX 12 performans testidir. En yeni üst düzey grafik kartlarını, ayrıca 8 veya daha fazla çekirdeğe sahip yeni işlemcileri değerlendirmek için mükemmeldir. Time Spy Extreme'i çalıştırmak için en az 4 GB video belleği olan özel bir GPU'ya ihtiyacın olacak.
Özel performans testi ayarlarını kullanarak PC'nin performans sınırlarını keşfet. Bu güncellemeyle DirectX 12 performans testlerinin görüntü işleme kalitesini ve kalite ayarlarını değiştirebilirsin.
Stres testi, yeni bir PC satın aldıktan veya kurduktan, ekran kartını yükselttikten veya GPU'na hız aşırtma uyguladıktan sonra sisteminin güvenilirliğini ve kararlılığını kontrol etmek için iyi bir yöntemdir. Stres testi, sorunlu donanımları veya daha iyi soğutmaya ihtiyacın olup olmadığını gösterir.
Görüntü işleme (rendering), paylaşılan kaynaklar nedeniyle entegre grafik kartı kullanan sistemlerde simülasyon süresini etkileyeceğinden, Time Spy Extreme bu tür sistemlerde performans testi yapmak için kullanılmamalıdır.