Test funkcjonalności 3DMark VRS feature
Ten test funkcjonalności 3DMark pozwala na porównanie różnic w wydajności i jakości obrazu podczas korzystania z funkcji Variable Rate Shading poziomu 1 lub 2.
Variable Rate Shading (VRS) to nowa funkcja w DirectX 12, która pozwala developerom poprawić wydajność poprzez selektywne obniżenie poziomu detali w tych częściach klatki, w których wpływ na jakość obrazu będzie mało zauważalny.
Istnieją dwa poziomy (Tier) wsparcia VRS. W przypadku poziomu 1 developerzy mogą określić inny współczynnik cieniowania dla każdego polecenia rysowania (draw call). Poziom 2 dodaje więcej elastyczności i kontroli, pozwalając na różne współczynniki cieniowania w ramach każdego polecenia rysowania.
Ten test funkcjonalności 3DMark pozwala na porównanie różnic w wydajności i jakości obrazu podczas korzystania z funkcji Variable Rate Shading poziomu 1 lub 2. Dostępny jest również tryb interaktywny do eksperymentowania z różnymi ustawieniami VRS i eksportowania klatek do porównania.