3DMark Wild Life
3DMark Wild Life and Wild Life Extreme are cross-platform benchmarks for Windows, Android and Apple iOS. Use them to test and compare the graphics performance of notebook computers, tablets and smartphones.
3DMark Wild Life is a cross-platform benchmark for Windows, Android and Apple iOS. Use 3DMark Wild Life to test and compare the graphics performance of notebook computers, tablets and smartphones. Wild Life uses the Vulkan graphics API on Windows PCs and Android devices. On iOS devices, it uses Metal. You can compare benchmark scores across platforms.
Run Wild Life Extreme to benchmark the GPU performance of the latest Windows notebooks, Always Connected PCs powered by Windows 10 on Arm, Apple Mac computers powered by the M1 chip, and the next generation of smartphones and tablets. With new effects, enhanced geometry, more particles, and a 4K UHD rendering resolution, Wild Life Extreme is over three times more demanding than the Wild Life benchmark.