3DMark Wild Life Benchmarks
3DMark Wild Life to międzyplatformowy benchmark dla systemów Windows, Android i Apple iOS. Możesz użyć 3DMark Wild Life do przetestowania i porównania wydajności graficznej notebooków, tabletów i smartfonów. Wild Life wykorzystuje API graficzne Vulkan na komputerach z systemem Windows i urządzeniach z systemem Android. Na urządzeniach z systemem iOS wykorzystuje Metal. Możesz porównywać wyniki benchmarków na różnych platformach.
Uruchom Wild Life Extreme, aby przeprowadzić benchmark wydajności karty graficznej w najnowszych notebookach z systemem Windows, komputerach Always Connected z systemem Windows 10 ARM, komputerach Apple Mac z układem M1 oraz smartfonach i tabletach nowej generacji. Dzięki nowym efektom, ulepszonej geometrii, większej liczbie cząsteczek i rozdzielczości renderowania 4K UHD Wild Life Extreme jest ponad trzykrotnie bardziej wymagający niż benchmark Wild Life.