3DMark Wild Life hakkında
3DMark Wild Life ve Wild Life Extreme; Windows, Android ve Apple iOS için çoklu platform performans testleridir. Bu araçları kullanarak dizüstü bilgisayarların, tabletlerin ve akıllı telefonların grafik performansını test edip karşılaştırabilirsin.
3DMark Wild Life; Windows, Android ve Apple iOS için çoklu platform performans testidir. 3DMark Wild Life kullanarak dizüstü bilgisayarların, tabletlerin ve akıllı telefonların grafik performansını test edip karşılaştırabilirsin. Wild Life, Windows PC'lerde ve Android cihazlarda Vulkan grafik API kullanır. iOS cihazlarda ise Metal kullanır. Performans testi sonuçlarını platformlar arasında karşılaştırabilirsin.
Wild Life Extreme'i çalıştırarak en yeni Windows dizüstü bilgisayarların, Windows 10'da ARM mimarisiyle çalışan Always Connected (Sürekli Bağlantıda) PC'lerin, M1 çipiyle çalışan Apple Mac bilgisayarların, yeni nesil akıllı telefonların ve tabletlerin GPU performanslarını değerlendirip test edebilirsin. Yeni efektler, geliştirilmiş geometri, daha fazla parçacık ve 4K UHD görüntü işleme çözünürlüğü ile Wild Life Extreme, Wild Life performans testinden üç kat daha zorludur.