13 dages pointstafet 4
Få i alt 600 point i login-bonus over 13 dage! Få 200 point med det samme efter køb af DLC'en, og log derefter ind i 13 dage for at få 400 point mere! *Ved køb kan pakken ikke refunderes, da den indeholder VC-genstande, der ikke kan tilbageføres.