3 na 3 FreeStyle – Zestaw Aloha Bear
Nawet niedźwiedzie polarne potrzebują wakacji! Załóż cały zestaw stroju Aloha Bear, aby odblokować specjalny ruch taneczny! Specjalna oferta z okazji premiery Aloha Bear! W zestawie bonusowy plecak Heatwave!