3'e 3 Serbest Stil – Aloha Ayı Seti
Kutup ayıları bile tatile ihtiyaç duyar! Özel bir dans hareketinin kilidini açmak için tam Aloha Ayı Kıyafet Setini giyin! Aloha Ayı özel sürümü! Isı Dalgası Sırt Çantası bonusu dahil!