Pakiet postaci Clara
Jak zawsze chłodna, ale na boisku niczym płomień! Poznaj teraz naszą QBEE Clarę! Przeżyj ekscytujący mecz z Clarą i jej płomiennymi umiejętnościami! Rozpalmy atmosferę!