3on3 FreeStyle
Choose from +60 unique characters, each with their own signature skills, and lead your team to victory in intense 3v3 matches.
Master each character’s skills and develop strategic gameplay using team play and substitution systems.
Before you know it, you'll dominate the court as a top street basketball player.
Grow your character solo in My Career (PVE), or compete and cooperate with others in real-time 3v3 matches.
Play solo or together—create your own style and become the best in 3on3 FreeStyle.