3on3 FreeStyle
Wybierz spośród ponad 60 postaci, z których każda ma własne popisowe umiejętności, i poprowadź swoją drużynę do zwycięstwa w intensywnych meczach 3v3.
Nim się obejrzysz, będziesz dominować na boisku jako czołowy gracz ulicznej koszykówki.
Graj solo lub razem z innymi—stwórz własny styl i zostań najlepszym w 3on3 FreeStyle.