3on3 FreeStyle
Her biri kendine özgü imza becerilere sahip 60’tan fazla karakter arasından seçim yap ve yoğun 3v3 maçlarda takımını zafere taşı.
Farkına varmadan, sahanın hâkimi olan en iyi sokak basketbolu oyuncularından biri olacaksın.
Tek başına ya da birlikte oyna—kendi tarzını oluştur ve 3on3 FreeStyle’ın en iyisi ol.