Double D Character Pack
A Powerful PF excel in collision fights, he is specialized in Rim attack! With his "In your Face" ability, he will destroy anyone blocking the path!
Double D is ready to destroy everything Fox has in the name of Nomad! Will he be able to get his revenge?