Double D Karakter Paketi
Temaslı mücadelelerde üstün gelen ve pota altı hücumlarında uzmanlaşmış güçlü bir PF! "In your Face" yeteneğiyle yolunu kesen herkesi yıkıp geçer!
Double D, Nomad adına Fox’un sahip olduğu her şeyi yok etmeye hazır! İntikamını alabilecek mi?