Ultimativ pointpakke
Denne eksklusive ultimative pointpakke er fyldt med hele 900 point samt sjældne prestige-genstande, der kan fremskynde din karakters udvikling hurtigere end nogensinde før! Lad ikke denne engangsmulighed gå dig forbi!