63 Days Demo
I'm one of the first generation born into a free Poland, after 123 years of foreign occupation. The outbreak of WWII stripped me of my family, home, and future. We're angry, tired. We're itching to do something, to regain some measure of control over our lives. Together with my comrades, we feel like we have only one choice: to get revenge and win back independence for our city and nation or die trying.
The odds are overwhelmingly against us. We're like brothers and sisters, full of fighting spirit, teamwork, stealth, and wits. But will they be enough?
If we plan well and execute correctly as a group, we may just stand a chance. They won't even know what hit them! We have a lot of options to approach each mission. Let's hope we make the right decisions and prevail.
Wherever our uprising takes us, our bravery will be remembered for generations. Our story will be told, there will be enough survivors to tell the tale. We'll employ good tactics, be fearless, be like ghosts.
We also know how to fight. We prefer to be stealthy, to maximize our chances, minimize our losses. But if that approach fails us, we'll force our way through.
We know Warsaw inside out. We'll use it to our advantage. The Germans may have destroyed large parts of it, but that will now come back to bite them!
We're fewer in numbers, but stronger in the bonds that keep us together. Good cooperation is one of our strengths. Each of us has a different background, personality, and skills, but we can fight together well. Having a good friend to fight alongside you and have your back is not only more fun, but also a big advantage.